Det börjar märkas nu


Gissa vad vi gjort idag?! Valt studentmössa såklart! Och herregud, det finns ju tusenmiljoner alternativ!! Rött här och blått där, blankt här och strass där, skriv här och välj där. Jag blev i alla fall nöjd till slut och det blev mitt namn och året på mössan med grönt band - älskade naturvetare ♥ - och vit inuti. Det enda jag inte kunde bestämma mig för är vad som ska stå i skärmen - det finns ju massor man kan skriva! Vad tycker ni? Eller ännu bättre - vad skrev ni? Kul att veta, så kommentera gärna! Men det härligaste med detta är ändå att det är NU det börjar märkas, det är NU man känner att man är inne på sista året. Amazing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0